Dotychczas spot promujący akcję „Po pierwsze farmaceuta” dostępny był przede wszystkim w Internecie, od 22 lipca br. wyświetlany jest w stacjach Grupy TVN, w bloku reklamowym przewidzianym dla reklam społecznych.
W kwietniu 2019 r. Fundacja Aflofarm i Naczelna Izba Aptekarska rozpoczęły pierwszą w historii ogólnopolską kampanię wizerunkową zawodu farmaceuty pod nazwą „Po pierwsze farmaceuta”. Celem kampanii, pod honorowym patronatem Ministra Zdrowia jest pokazanie Polakom, że farmaceuta to nie tylko sprzedawca leków, ale przede wszystkim ekspert w dziedzinie farmakoterapii i zdrowia.
Punktem wyjścia kampanii były badania przeprowadzone przez niezależną agencję Biostat na zlecenie Fundacji Aflofarm i Naczelnej Izby Aptekarskiej, którego wyniki zawarto w raporcie „Farmaceuta w Polsce. Ogólnopolskie badania wizerunkowe 2019”, dostępnym na stronie www.popierwszefarmaceuta.pl. To pierwsze tak kompleksowe badanie, w którym wzięli udział nie tylko farmaceuci, lecz również pacjenci.
W ramach kampanii, oprócz spotu głównego, powstały także trzy animowane filmy edukacyjne promujące zawód farmaceuty.
Emisja głównego spotu wizerunkowego „Po pierwsze farmaceuta” w telewizji jest kolejnym działaniem realizowanym w ramach promocji inicjatywy. Emisja spotu rozpoczęła się 22 lipca na kanałach Grupy TVN: TVN, TVN7, TTV, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła oraz HGTV. Akcję edukacyjną zakończy merytoryczna debata na temat przyszłości zawodu farmaceuty w Polsce, która odbędzie się 26 września, podczas Ogólnopolskiego Dnia Aptekarza.
Komentarze
[ z 0]