W sieci pojawił się kolejny spot w ramach kampanii wizerunkowej „Po pierwsze farmaceuta”.
W ramach kampanii wizerunkowej przygotowano videoporadnik „Co farmaceuta może zrobić dla Ciebie?”, z którego pacjenci dowiedzą się, w jakich sytuacjach mogą udać się do apteki po poradę, co farmaceuta może im zaoferować i jak pomóc.
Tylko 10 procent Polaków chodzi do apteki po poradę. Wiedzę na temat leków pacjenci czerpią głównie z Internetu. Polacy ufają farmaceutom, ale nie wiedzą, czego mogą od nich oczekiwać – ich pracę kojarzą przede wszystkim ze sprzedażą leków - to najważniejsze wnioski z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego przez agencję Biostat na zlecenie Fundacji Aflofarm i Naczelnej Izby Aptekarskiej.
Obie instytucje rozpoczęły 11 kwietnia pierwszą w historii zawodu farmaceuty ogólnopolską kampanię wizerunkową „Po pierwsze farmaceuta”. Akcja ma charakter edukacyjny. Jej celem jest przede wszystkim pokazanie Polakom, że farmaceuta to nie tylko sprzedawca, lecz przede wszystkim ekspert w dziedzinie farmakologii i zdrowia. Kampania będzie realizowana do września przy użyciu różnorodnych środków i kanałów komunikacji.
Ilość wyświetleń: 701
Komentarze
[ z 0]